luni, 25 aprilie 2011

Detest Pastele !


De la un timp detest sarbatorile astea mari ( Pastele , Craciunul .. si care o mai fi ... )
Nu ca as fi vreun ateu sau ceva de genu' dar lumea a uitat semnificatia.
De exemplu :

Afirmatie : " Bah saptamana viitoare e Craciunul !! "
Raspuns : " Ohohoho ... Mancam porc !!! "

Sau ,

Afirmatie : " Bah saptamana viitoare e Pastele !! "
Raspuns : " Ohohoho ... Mancam miel !!! "

Erau destia si inainte de acum s-au inmultit parca .
Daca le reprosezi ceva spun ceva de genu :
"Cum bah ... sambata seara am fost la biserica am luat,luminca .. cum poti sa-mi zici mie asa cv ? "
"Ok .. dar nu te-am vazut"
"Ee .. eram la coltu' strazii , spargeam seminte. Doar nu era sa ma ighesui cu toti aia acolo. "

A doua zi .. toata lumea e la gratar , ca de.. e sarbatoare mare .

In fine .. Problema e alta. Pe langa astia de care am zis mai sus .. intr-un fel, fac si eu parte dintre ei , insa primul pas e sa recunosti ca ai o problema nu ? :)) . Deci cum ziceam .. Principala problema , sau mai bine zis principalul motiv pentru care detest sarbatorile e combinatia : Nemancati + Crestinopati.

Bah frate... Crestinopatii ( asa le zice Mircea Badea ) . Sunt , in marea majoritate , babe care au ajuns pe ultima suta de metri si le este frica sa nu ajunga in iad :)) cred.. . Bah deodata dupa cateva pensii isi dau seama ca toata viata 'au mancat Melu' in postu mare si 'au ciocnit ouale' inainte sa ia lumina si se fac credincioase. Se duc la biserica cu noaptea'n cap si incep sa se puna la vorba . Ba barfesc pe vreo ruda "pacatoasa" , ba le fac observatie lu astia pe care nu-i cunosc , etc etc.
Asta inseamna ca fii credincios ? Eu unu sunt de parere ca acest cuvant vine de la verbul " a crede" si are semnificatia : "Sa crezi in D-zeu" .. nu sa tii biserica ocupata cand nu e cazul si sa le faci zile negre alora de acasa care nu sunt la fel de credinciosi ca tine.

Pana la urma.. noi sa fim sanatosi !

Aaaa da.. Am auzit o chestie tare. Bendeac cica a scris pe blog ceva despre una , fata a citit blogu', s-au intalnit si ... ma rog . Tare nu ? E chiar buna ideea :D

Deci sa incerc si eu nu ? :))) .. Am fost la superbal ( un cacat .. prea aglomerat ) . A fost invitat Dj Sava care a venit insotit de una Andreea cica. Ideea e ca aveau 2 animatoare bune cu draci. E.. Cea din stanga Andreei mi s-a parut a fi cea mai frumoasa :X ... :X ... Daca cumva ,din intamplare, citeste asta , o rog sa ma contacteze ! Mi-ar face placere sa ne cunoastem . Rog seriozitate ! :)))

O zi placuta in continuare !

Articole viitoare :

- "After Bac Party" - Preview
- "Vine vara , se termina scoala ."
- "Am/N-am luat tampenia asta de Bac"
- "Cinemagia"
- "American Dream"
- "Naspa la Banchet"

4 comentarii: