sâmbătă, 2 aprilie 2011

Politia Romana !

Ce vrei frate.. nu mai am inspiratie ...Am vrut de mult sa scriu dar nu stiam despre ce. Asa ca am apelat la arma mea secreta : "Prostia"
Nu m-am exprimat cum ar fi trebuit , nu o sa scriu despre prostia mea ci despre prostie asa in general , ca vb aia ... avem de unde sa scriem !

In primu rand Politia Romana ... sau "militzienii" cum imi place mie sa le spun !
Tin sa precizez ca nu fac referire la nici un militzian/viitor militzian pe care il cunosc ci vorbesc asa in general .
Bah de ce zice toata lumea ca sunteti prosti ? De ce bancurile cu militzieni sun mai multe decat alea cu blonde ? ( vorba vine )
Pana acum 2-3 zile ziceam si eu ca militzienii sunt prosti doar pentru ca asa auzisem la altii si ca sa ii enervez pe astia pe care-i cunosc.
Dar orice legenda sau mit are si un sambure de adevar , insa nu aveam fapte concrete , argumente!
Bah dar cand am vazut la stiri ca unii au dat amenda la salvare pentru ca a depasit limita legala cand mergea la interventie. Las'o in masa!
Sau ca , in alt oras , au amendat salvarile pentru ca nu aveau rovineta? Bah da'o dracu :))

Apropo de stirea asta si de subiectul despre care scriu . Am avut si la status pe mess faza cu depasirea vitezei si intra un prieten pe mine si zice o gluma proasta . In fine, dupa , m-am contrazis cu el ce m-am contrazis si zice : "bah o fi proasta gluma , dar macar am facut-o eu" .. Ok Ok... nu ma bag ( precizez ca replica lui a fost scoasa din context , dat totusi :))) )

Cuvantul "Prost/Proasta" ..... :-< .
Bah asta poate avea mai multe intelesuri ... om prost , dar sensul asta e folosit mult ...prea mult :... Masina proasta , sens folosit cand ai tu o masina mai tare ... si poate fii atribuit la diverse chestii : unui film , unei zile , unei glume sau poate chiar Ma-tii !

Aaaa. App de filme proaste.. in ultimu timp am revazut 3 filme : "Eu cand vreau sa fluier , fluier " , "Filantropica" si "A walk to remenber"
Bah frate...film mai prost ca "Eu cand vreau sa fluier , fluier" nu am vazut. (Fac o paranteza : Deoarece eu mai sus am scos din context replica prietenului meu , ii ofer ocazia sa se revanseze. Poate sa scoata din context fraza "... prost ca eu ... " , spusa mai devreme , si sa o foloseasca impotriva mea cand o sa candidez la presedentie. Sunt un om corect :D ) Nu stiu de ce multi lauda acest film si alte balarii. E nasol rau :| .. n-are pic de originalitate . Un jeg ! (Dupa parerea mea , evident )
"Filantropica" e un film romanesc si e un film bun. Suna de parca azi zice despre un om ca e destept si e si militzian =))) . Dar nu.. "Filantropica" este chiar un film reusit. Are si mesaj , are si faze tari .. Vi-l recomand!
"A walk to remenber" e un film bun , la un momentdat exista sanse sa-ti dea si lacrimile. Frumoasa poveste. Imi place cel mai mult faza cand ii indeplineste dorintele lu aia. Una dintre ele era sa fie in 2 locuri in acelasi timp si ala a dus-o la granita. Genial !! Totusi eu n-am inteles ceva.
Bah ala si-a varsat razele de iubire pe peretii grotei lu aia? Si-a plimbat voievodu pe la intrarea cetatii ? Aaaa.. nu asta era ideea filmului :-< .Bah ce insensibil sunt :| ! Nasol ...Ok.. nu mai zic nimic de film .

Stiti.. Sunt multe proverbe legate de prostie :
-Nu inteleg cum poti sa faci de 2 ori aceeasi prostie , exista atata prostie in lume incat ai de unde alege !
-Prostul râde de trei ori : o dată când râd ceilalţi, o dată când întelege gluma şi încă o dată când îşi dă seama că râsese fără să înţeleagă.
-s.a.
Dar cel mai tare mi se pare asta : "Oricat esti de prost , se gaseste unu si prost ca tine ! " Bah ii genial .
Or sa se gaseasca unii care sa zica : "Bah n'are cum sa fie asa pentru ca daca presupunem ca exista unu' care-i cel mai prost de pe planeta , nu o sa fie altu si mai prost ca el ." E na ?
Fuck your mother's dead people bah !

Cam atat ... O zi buna in continuare si multumesc pentru timpul acordat !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu