marți, 26 aprilie 2011

Romanii cica au talent


Astazi multi oameni au dezbatut o problema . Cu ocazia asta fac si eu un lucru in peremiera: Postez 2 zile la rand pe blog .
Problema care s-a dezbatut a fost "Adrian Tutu a meritat sa castige concursul Romanii au talent ? " (Andrian Tutu fiind raperu ala pacalit)
Eu personal nu votez la astfel de concursuri dar daca as fi votat , pe el l-as fi votat frate :D. Sa nu ma intelegeti gresit... nu dau 2 bani pe ce a cantat el acolo ( vecinu meu de scara canta mai bine ca el cred ) dar plecam de la urmatoarea idee :

Bah ceilalti sunt talentati , pot sa se realizeze in viata cu talentele lor ( inafara de mosu si baba aia care faceau piruete... alti tampiti si aia... ) dar amaratu asta ce o sa faca cu rahatu ala de muzica?
Macar sa castige si el sa aiba o chifla in stomac acolo .

Insa ma indoiesc ca cei ce l-au votat au gandit ca mine. Concluzia : Cei ce l-au votat sunt niste snobi.

Nu .. pe bune acuma. Asta e un concurs de talente. Ce telent avea ala ?? Voce nu avea .. nici macar nu stia sa cante ( nu respira calumea .. nimic ). Talent ca a facut niste versuri in care zice ca-i madru pentru ca este roman ? ... Asta nu-i talent frate.. e prostie. Alt talent mai are ? ... da , dar nu prea...

Am mai auzit o replica a unei sustinatoare de-a lui : "Are talent pentru ca s-a ridicat fara sa aiba spate ca altii . "
1. Asta nu-i talent
2. Unde vezi tu ca s-a ridicat?

E adevarat ca baiatu nu a dus-o prea bine , fiind orfan sau ma rog...nu stiu povestea lui ... Dar in primul rand asta nu a fost un concurs de caritate si in al doilea rand sunt altii si mai si ...
( la fel cum "oricat ai fi de prost se gaseste unul si mai si .. " ... asa e si cu saracia)

Mentionez ca nu ma oftic prea mult pentru ca a castigat ala sau altceva de genu.. Am scris pentru ca pot !

Vorba lu Connect-Relu ( asa il cheama) : We still hot like fire !!

Multumesc pentru timpul acordat !


P.S : Mai e si altcineva de parere ( inafara de Turcu ) ca ala frecventa Spice-urile? ..
Intreb din pura curiozitate..

4 comentarii:

  1. bine zis. n-a fost concurs de caritate :))
    faza e ca fraieru a avut mesaj.. asta a facut tot

    si daca tot am ocazia sa-mi exprim parerile :)))))))))

    MUIE CIORILOR. WHITE AND PROUD (ca mi-ai adus aminte de RELU!)

    RăspundețiȘtergere
  2. ce mesaj a avut mah.. Puya are mesaje mai profunde ca asta ...

    RăspundețiȘtergere
  3. El e incepator fatza de puya..a vrut sa iasa si el in fatza cu ceva nou, sa-si exprime si reprime sentimentele pe foaie..Invata el..Da intradevar a transmis un mesj care i-a pus pe ganduri pe aia, nu m-am uitat insa cred k asa este...Are si poate un fler, o forma usoara de a ajunge la sentimente..plm/:)))care la cacat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum a zis un mare intelectual. ' Invidiosilor ' !! :))

    RăspundețiȘtergere